10 September 2012

Ambrosia Salad


Great refreshing, exotic salad!  Best served with grilled fish or meat; but good enough as a dessert. Following recipe has only 4 ingredients, although there are recipes that call for marshmallows, grapes, cherries and nuts. I find that this basic combination works best for me.

Ingredients:
Mandarins, canned or fresh, cut into small pieces
Pineapple, canned or fresh, small pieces
Coconut, shredded
sour cream
(you will need  the same amount of each, or to your preference)
Method
Mix all ingredients. Enjoy!

..............................................................................................................................................

Salata 'Ambrozija'

Divno osvjezavajuca, egzoticna salata. Najbolje ju je servirati sa ribom ili mesom sa grila / rostilja, ali je sasvim dobra i kao desert. Sljedeci recept se sastoji od samo 4 sastojka, mada postoje rezne verzije koje traze jos i dodatak sitnih marsmalova, grozdja, tresanja i orasastih plodova. Za mene licno, ova osnovna kombinacija je najbolja.

Potrebno:
Mandarine, konzervirane ili svjeze, sitni komadici
Ananas, konzervirani ili svjezi, sitni komadici
Kokos ribani
Kajmak / vrhnje / pavlaka (35% masnoce)
(podjednake kolicine ili prema vasem ukusu i zelji)
Nacin:
Pomijesajte sve sastojke. Uzivajte!

16 comments:

  1. Kod mene bi ova salata prošla kao desert ili eventualno samostalno jelo. Kao prilog uz meso ili ribu nikako. Vjerojatno je to stvar navike i činjenice da su ovakva jela netipična kod nas. Probala sam jednom voćnu kombinaciju s mesom i nije mi se svidjelo.

    ReplyDelete
  2. Nikad čula, nikad videla, a naravno ni probala. Volim slatko-slane kombinacije. Jasna, da li se radi znači o podjednakoj količini u gramima, tj. 200g mandarina, 200g kokosa....ili zapreminski iste količine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odnos kolicina u principu nije bitan, stavis koliko cega imas ili volis ( ili koji broj izjelica imas)...Kod mene je to otprilike 1 konzerva ananasa, 4-5 mandarina, 3/4 solje kokosa i 1/2 (150gr) vrhnja/ pavlake.

      Delete
  3. Interesntno, zašto ne, treba probati.

    ReplyDelete
  4. Vrlo neobično. S obzirom da je ananas jedno od rijetkih voćaka koje ne volim, otpada, ali sigurna sam da se ovi okusi jako dobro slažu s mesom.

    ReplyDelete
  5. sounds good! I agree, with grilled meat it would be a great composition

    Blog about life and travelling
    Blog about cooking

    ReplyDelete
  6. Baš fora, vjreujem da je zbilja mirisno pa mi se i sviđa :)

    ReplyDelete
  7. very exotic and chic. This is a very original salad. Bookmarking.

    ReplyDelete
  8. Zvuci dobro, nisam ovako nesto probala, ali vjerujem da je puno ukusno :)

    ReplyDelete
  9. Una ensalada contundente y rica realmente tentadora,abrazos hugs,hugs.

    ReplyDelete
  10. dok sam čekala da se učita stranica zamišljala sam kakva je to ambrosija salata.
    između ostalog sjetila sma se divlje biljke koja svima zadaje probleme s alergijom...ali nisam bila ni blizu.
    ovo je krasna voćna salata, neobično mi je poslužiti je s mesom ali je zato divan desert

    ReplyDelete
  11. Фантастично!
    Вкусно и много ароматно!
    Целувки*)

    ReplyDelete
  12. Jako zanimljivo! volim neobične kombinacije, rado bi isprobala ovakvu varijantu uz meso.

    ReplyDelete
  13. Neobično, novo i meni jako zanimljivo ! Probala bih svakako , uz ribu možda ipak ne, ali uz meso i samostalno , može !

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...